Tavallisia kysymyksiä

Täällä vastaamme tavallisimpiin kysymyksiin tilauksia ja tuotteita koskien

Onko verkkokauppanne sertifioitu?

Kyllä, olemme sertifioitu, jotta sinä asiakkaana voit tuntea olosi turvalliseksi ja varmaksi ostaessasi meiltä. Lisätietoa siitä, mitä sertifioitu verkkokauppa tarkoittaa, voit lukea täältä.

Kuinka pitkä toimitusaikanne on?

Kaikki tilaukset, jotka tehdään ennen klo 16.00, lähetetään samana päivänä. Toimitus kestää tästä 1–3 arkipäivää.

Lähetättekö ulkomaille?

Lähetämme tuotteita ulkomaille, mutta silloin hintaan lisätään 3,90 euron toimituskulu.

Mihin maihin lähetätte?

Lähetämme kaikkialle maailmaan.

Miten maksan tuotteeni?

Tarjoamme eri maksutapavaihtoehtoja, jotta sinä asiakkaana voit löytää sinulle sopivan vaihtoehdon. Klarnan välityksellä voit maksaa laskulla, osamaksulla, kortilla tai MobilePaylla.

Minulla on ongelmia tilaamisen kanssa, miten toimin?

Mikäli kohtaat ongelmia tilauksen yhteydessä, voit ottaa yhteyttä meihin osoitteeseen asiakaspalvelu@apofemme.fi

Minkä kokoinen kuukuppi minun tulee valita?

Löytääksesi kokosi suosittelemme sinua lukemaan lisää täältä.

Onko kuukupeistanne olemassa jotakin tietoa?

Kuukupeista on tarjolla paljonkin tietoa, jota olemme tuoneet esiin, ja jonka löydät täältä.

Onko sinulla muita kysymyksiä, joihin ei löydy vastausta täältä? Lähetä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@apofemme.fi!

TURVALLISET MAKSUVAIHTOEHDOT

Tilaa uutiskirjeemme ja saat uusimmat tiedot tuotteista ja tarjouksista.